2007. április 23., hétfő

Szakmai etika II

Idézet a HUP-ról, mert nagyon fején találta a szöget a marketing-szöveggel kapcsolatban valaki.

Amikor egy gyártó azt mondja, hogy a terméke 99.99999...%-os rendelkezésre állást biztosít, azt nem lehet ellenőrizni. Szvsz nemcsak a közönséges vásárló nem tudja ellenőrizni, hanem a gyártó sem.

Van egy ilyen törvényi szabályozás a pénzügyi világban, itthon is, hogy senki nem állíthatja azt hogy a hozam garantált, és mint kiderült az érintett cégek csalók voltak. A hozam soha nem garantált.

A rendelkezésre állás sem garantált. Például kedvenc egykori szerver hosting szolgáltatóm egy alkalommal elvesztette a befizetési bizonylatot és lehúzta a hálózatról a szervert. Ennél csak az volt durvább, hogy miután telefonon sürgettem őket hogy dugják szépen vissza, csak azután voltak hajlandóak visszadugni, hogy bement az irodába náluk a számlázási osztályra valaki és előkereste a papírt. Elmondom mennyi idő volt mindez: 1 hét.
Kérlek titeket, azonnal vegyetek valamit a Ultraweb kft-től, a verseny-alapú gazdaság törvényeinek cáfolataként :)