2007. szeptember 17., hétfő

JUM 2007-09-14

Igen, a javaforum.hu-n elmondottaknak megfelelően azt lehet mondani hogy szinte senki nem jött el. Erről majd még kiderül hogy miért történt, de valószinűleg 1-2 ilyen megölheti a kezdeményezést :-( Na majd meglássuk. Az én tippem:
  • Péntek. Péntek party-nap, randi-nap, "hazamegyek és punnyadok"-nap, "összepakolok a holnapi túrára"-nap, ilyenek. Én is lemondtam egy fontos programot miatta ám...
  • Kicsit lehet hosszasra sikerednek az előadások, nagyon mélyre mennek egyeseknek, másoknak meg felületesek. Szóval nem elég pörgős talán.
Ezek voltak:
  • K: web services Axis 1.3-mal. K sebesség alapján választotta az Axis 1.3-at, kiváncsi lettem volna hogy milyen az XFire-ral összehasonlítva, de az nem futott a versenyben. Szerintem nagyon nem praktikus az, ahogy az axis-t használta. Ezer bebütykölendő XML file, hosszas deployment egy axis war-ba, én még ilyet soha nem csináltam, pedig írtam már néhány web service-t, axison is meg xfire-on is. Persze a sebességet nem tudom igazán lemérni a házi gépeimen, munkában meg senkit sem érdekel ilyesmi hogy erőforrásigény.
  • /me: Annak örülök, hogy a villámelőadás ötletével együtt belesűrítettem 7 percbe, de igazából csak 1 ember szemében láttam az érdeklődés fényét, mint kiderült ő is használja... Majd gyakorlok a szobanövényeim elött, ha lesznek egyszer.
  • Auth Gábor: jMaki Yet another Ajax Framework. Tetszett nagyon a IDE integráció, de nem vágnék bele egy jMaki-s projectbe, valahogy úgy tűnt hogy hiába a javascript-et rejti el az ember elől, akkor is csak javascript-gurunak kell hozzá lenni.
  • Tvik: Echo2 live demó nem volt, de jobban átjött a lényeg, én betettem a millstone mellé a echo2-t. Mondjuk itt az érdeklődésem kicsit le is csökken, szívtam én eleget a millstone-nal, intranetes webappokat pedig mostanában -hála jehovának- nem kell írnom.