2008. április 25., péntek

Flexclipse még mindig...

Tegnap este még maradt időm két dologra a Flexclipse prototype projectben:
  1. Belerúgtam egyet a project icon decoratorba. Most a flex projecteken gyönyörű (soha ilyen szépet nem rajzoltam) ikon ragyog.
  2. Összekötöttem a flex compiler progressmonitorát az eclipse progressmonitorával. Hát értelmes eredményt nem sikerült ezen a téren látni, még utánna kell nézzek hogy vajon jó hívásokat küldök az eclipse felé.
Ennyi ami késznek mondható most. További félkészületek:
  1. Átbogarásztam az ASDT-t és próbáltam kitalálni hogy hogyan tudok belőle kiszedni valami hasznosat.
  2. Megcsináltam az Outline adaptert a ASDT-hez, legalábbis a dummy implementációt. Most frankón nem látszik az egészben semmi.
  3. Elkezdtam utánnanézni az XML editornak. Alapvetően ez az egész csak XML, az lenne frankó, ha egy XML editor kiterjesztésével tudnám az egészet hajtani.
  4. Leszedtem a spring IDE forráskódját, hátha abból megvilágosulok az XML editorokkal kapcsolatban. A spring IDE tényleg frankó módon tudja editálni a context XML-eket. Van benne code completion is, hiba highlight, szóval a lehető legjobb dolog ihlet beszerzésére.
Ennyi. Ezek még lassan befutnak, aztán meglátjuk...