2010. június 2., szerda

Eclipse Democamp 2010 Budapest

Immár szokásosnak mondható éves eclipse democamp a b2international szervezésében. Kis újításként 15 perces előadások vannak, viszont több. Nekem tetszik ez a műfaj. A felratkozott 43 főnél némileg kevesebben lehettünk, szerintem úgy 30 fő lehetett jelen. Mindenki unja az esőt. Szóval annak, aki lemardt...

Nekem kifejezetten tetszett Nagy Gergely Pythonos előadása, aminek csak a kisebb részét szánta a pydev bemutatására, inkáb a python csodálatos képességeit mutatta be, ami perlhez hasonlatos write-only nyelvvé képes tenni.

Aztán Török Zsolt Eclipse Communication Framework-ös demója is érdekes volt. Én jobban szeretem nem teletömni pluginokkal az eclipse-t és csak a szükséges minimummal beérni. Volt régebben egy érdekes demó arról, hogy hogyan lehet egyszerre ketten dolgozni egy editoron ECF segítrségével. Na az konkrétan nagyon jó volt.

Oláh Bence: Developing GWT application using Eclipse IDE. Live demóval fűszerezett prezentáció. Valami forráskód formázáson emélkszem hogy 4-5 percre fentakadtunk. Hát igen, a sok anon inner class nem teszi mindig olvashatóbbá a kódot, főleg ha az anon inner classban van egy anon inner class.

Még az XText-et kiszúrtam, mint lehetséges érdeklődésem tárgyát, de alaposan utánna kell néznem a neten.