2012. május 22., kedd

csapatszétszórás

Arra a melóra, amit én csinálok, 4 földrészen lehet jelentkezni. Ennek ellenére a szűkebb csapatból én vagyok az egyetlen, aki nem Tel Avivban dolgozik. A tágabb csapatból se sokan. Néha úgy tűnik, akár maradhattam volna Budapesten is. Egyszer megkérdeztem, hogy miért jó az hogy egy pár ember így a világban elszórva van, de a legtöbb (talán úgy 100 ember) egy városban. Hát, erre nem kaptam kielégítő választ :-) de gondoltam megosztanám mindenkivel a véleményemet erről a csapatszétszórásról általában:

A földrajzilag szétszórt csapatot sokan trendi dolognak tartják, pedig kommunikációs problémák lehetséges forrása. Nem cél, hanem egy probléma.

Például a gerriten, ircen keresztül pötyögni soha nem lesz olyan hatékony, mint odamenni valakihez és ledumálni  az egész problémát. Kicsit olyan, mintha a szervereidet plip-pel kötnéd össze, meg még egy csomót is kötsz rá, aztán csodálkozol hogy lassú meg rossz.

Amúgy ezt is lehet jobban csinálni, de pl az irc elég rendesen múlt századi technológia. Soha nem is irceztem mielött itt dolgoztam volna.