2008. november 19., szerda

JUM

Ez volt tegnap este. A sztakis keverés miatt a Sun-nál. A létszám 15 és 20 között, szerintem a helyszin probléma miatt csak a nagyon elszántak jöttek.

Elösször Elek Márton beszélt a REST-ről és a JSR-311-ről. Elég egyszerű és tréfás megoldásnak tűnik, lehet lenne helye bevetésnek, csak még elöbb körbejárnám. A maven-glassfish megoldás viszont engem meglepett, hogy milyen gyorsan felszállt. Én jetty-t használok mavenben, meg fejlesztéshez inkáb az eclipse WTP-t tomcat-tel.
Aztán Dorothy mesélt nekünk a Jazz-ról, amit már régóta figyelek mert jó ötlet, de IBM cucc és az ilyenekben nincs sok hitem, meg hát elég drága is.
Végül Auth Gábor mutatta be a glassfish v3-at, nekem mondhatni teljesen új volt mert a v2-t se használtam valami sokat. :-)

Legközelebbre bevállaltam egy pár perces előadást a scrum-ról.