2010. július 23., péntek

nyáriszünet

Igen, nagyon meleg van, körülbelül ennyivel tudom magyarázni az elmúlt pár hónap inaktivítását. Kéktúrán voltam, néha egész hétvégén cuppogott és csámcsogott a cipőm a sárban, néha inkább forró mediterrán hangulatba hajlott, de végigcsináltam. Melóztam is elég sokat sajnos mindenki rámtolt mindenfélét és már nem csak fejlesztő vagyok hanem adminisztrátor is. Nem ideális, nagyon lefárasztanak, néha nem is marad időm haladni a fejlesztéssel. Holnap reggel elhúzok egy kicsit a tesóimmal tölteni az időt. Ők is le fognak fárasztani :)

Szóval ennek megfelelően lassan, de készül a todomap 0.6.0, és egy nagy rakás dolog már most is benne van. A héten akartam kitenni, de így nyaralás elött inkáb mégsem kapkodnék. Szóval ezek jönnek:
  • Van szabadszavas keresés. Elég bénácska, még valami szebb dizájn kellene neki :( A kinézettel mindig szívok.
  • Van integráció. A polgármesterek jobbára friss listáját használva üti a helyi hatóságokat. Még ki kellene őket listázni szépen a megfelelő oldalon.
  • Le lehet zárni a bugokat.
  • Pár új apróság, például egy térkép azokkala gebaszokkal, amiket te jelöltél be, saját RSS feedek. Ide még kell, hogy felhasználóknak is használhatóvá tegyem.
Szóval ez jön. Augusztus. A hőmérséklet lassan ismét csökkenni fog, a produktivítás fordított arányban nőni kezd.