2011. július 1., péntek

Ez nem egy magyar blog

Ma lépett életbe Magyarországon a sajtótörvény és aki valamennyire is ismer, az sejtheti rólam, hogy nem regisztráltam be ezt a blogot. Következő okokból:

  1. Egyszerűen lusta vagyok hozzá. Még a postára se járok el, nyilván majd ugrok minden alkalomra ha valami jó kis nyomtatványkitöltésre nyílik kilátás :-)
  2. A törvény szövegéből nem értek egy kukkot sem. Nem derül ki egyértelműen hogy rám és a blogomra vonatkozik-e vagy sem. A nagy általános érvényessége alapján a marslakókat is be lehetne perelni vele.
    Persze a törvény nem ismerete közismerten nem ment fel, de viszont nem kellene egy tesztelő csapat a törvényekhez is? Hogy érthető és használható-e? Nem ad lehetőséget hatalommal való visszaélésre, stb?
  3. A blogot nem Magyarországról szolgája ki a Google. Köszi Google!
    Amúgy sem magyaroknak írtam, hanem csak úgy magamnak és az internet járókelőinek.
  4. Pár héten belül befejezem a munkát Magyarországon és Csehországba költözök, Brno-ba. Az ismert médiacéget elcseréltem egy ismert technológiai cégre (Linux, Java, satöbbi, szóval nekem való helynek tűnik).
    Mondta is valamelyik űberführer, hogy ha nem tetszik el lehet menni. Na, szóval én már megyek is.
Szóval úgy gondoltam, hogy ezek alapján rám biztosan nem vonatkozik, meg ha igen, akkor pár héten belül már nem. Nemsokára külföldi leszek...