2011. szeptember 2., péntek

OFF: Red Hat és Brno

Kicsit OFF. Nem szoktam fejvadászattal foglalkozni, de egyrészt sokan kérdeztetek emailben, linkedinen, satöbbin, hogy milyen itt és keresnek-e embereket, másrészt a HR-es lány is nagyon érdeklődik a magyar szakemberek iránt. Gondoltam akkor egy kicsit megpróbálok segíteni:

A brnoi Red Hat nagyon keres

  • JAVA programozókat, főleg GWT-s arcokat nagyon. (Itt mellettem dolgoznak a GWT-s arcok velem egy projecten, igyekszek kicsit ellesni tőlük valamit :)
  • QE pozíciók: rengeteg embert keresnek nagyon sokféle munkára és beosztásba script buherátorokat, bash, perl, python
  • Külön és kiemelten ruby arcokat

Ennyiről tudok én, de ez valószinűleg nem a teljes lista. Ha érdekel, akkor vagy dobj nekem egy emilt (firstname.lastname@gmail.com), vagy kérdezd közvetlenül a HR-es lányt, Tylert.

Kitelepülés: Nem vészes, de segítünk. A cég is segít, meg az itteni magyarok is segítettek egy csomót, szóval dobjatok levelet és megpróbálok segíteni én is!

Brno: Nekem tetszik, kellemes kisváros. Csendes, tiszta, baró jó közlekedéssel.