2007. május 8., kedd

JUM log

Na, volt 3 ember akit már láttam életemben, ez pont 3-mal több a vártnál.

11 óra, végre hazaértem. Pár gyors jegyzet:
  • Auth Gábor előadása tetszett a legjobban, látszik hogy tanít. Túl jó is tanárnak :). Mondjuk a ZK-t valószinűleg nem fogom használni, de a demó korrekt volt nagyon.
  • A SAP-JCO cuccos szerintem kicsit lassú és vontatott volt. Lehet azért éreztem így mert 4-5 éve én is ilyeneket kellett hogy írjak és már akkor is elavultnak tartottam. Az SAP egy nagy állóviz.
  • A saját cuccaimat kalapálhattam volna még. Valahol a közepén rájöttem hogy valószinűleg sokan még soha nem használtak maven-t, levegőbe beszélek valamiről amit nem értenek és ezért nem is érdekli őket. Az a lényeg hogy most már akkor tudom hogy hibát csinálok amikor csinálom, régen csak utánna jöttem rá :) Még egy kis gyakorlás és megy majd úgy is hogy még mielött elkövetném a hibát rájövök.
  • Karenin előadőstílusa is tetszett, tipikus geek :) viszont itt még mindig azon gondolkodtam hogy a nép fogja-e azt amin tépjük magunkat. Vajon lejött-e hogy miért nem szeressük a CVS-be betolni a jar-okat? Vagy mindenki mindent vág?
  • És ennél több nem is derült ki egyelőre mert Gábor előadása után el kellett rohanjak.
Ennyi, majd jönnek reakciók, lassan ülepszik a dolog egy kicsit, akkor majd feldogozom az inputot. Addig feldolgozok sok más sürgős inputot, például a holnapi beadandókat...