2007. március 10., szombat

static import nyűgök szombaton

Szombati meló közben azon gondolkodom hogy szeretem-e a static importokat, ami új feature a java 1.5-től.
Hát nagyon handy feature, ha az IDE amit használsz például VIM. Szado-mazo, ultraminimlista és retrós kóderekről most feledkezzünk meg mert ők nagyon kissebbség.
Nézzük a dolgot egy gyakoribb esettel: eclipse példul. írogathatom fel az importok közé kézzel hogy mit importáljon statikusan (de rég nem írtam ilyeneket kézzel), és a kód bár rövidebb lett, nem lett olvashatóbb. Ha a rövidség olvashatóságot jelentene akkor mindenki perl-ben tolná :)

Mindegy szóval úgy döntöttem hogy így kipróbálva én ezt annyira nem tartom jó dolognak. Nyilván nyomsz egy CTRL-t és katt, és ott vagy ahol deklarálva lett a dolog, de nem igazán lehet jobban megtámogatni egy IDE-vel.

Ha húszas vagyok, az a baj, ha nincs code completion, az a baj.