2010. január 3., vasárnap

todomap 0.5.4 - nemzetközösülés

Ma délután becimkéztem a 0.5.4-es verziót, és most már a szerveren is fent van. Ez történt a 0.5.3 óta:
  • #24 - i18n. Már csak egy DNS módosítás kell és tesztelhető lesz a magyar TodoMap. update: kész is. úgy tűnik az interware-nél korán kezdődik a műszak
    Tegeződni fog, remélem ez senkinek nem lesz ellenszenves.
    Valamint sikerült egy hibát bele is tennem: #104 Nagyon egyszerű kis gubanc, de ilyenből nagyon sokat lehet csinálni.
  • #92 - IE ocsmányságok. Ebbe csak belerúgtam, már nem annyira vészes, de még mindig nem jó.
  • #102 - Delete. Szintén félkész állapotban ment ki :-( A szerver tudja, a kliensre is behuzaloztam de úgy megborította a kinézetet, hogy inkáb kikommenteztem.
És hát ez a 0.5.x iteráció igen rendesen kicsúszott a decemberből, így kénytelen vagyok egy pár hátramaradt tennivalót deprioritizálni és befejezni a 0.5-ből megmaradt rutinfeladatokat. Tapasztalatok ebből a körből:
  • A szoftver-lokalizáció agyhalál
  • A karácsony mégsem jó hegesztésre, meg a szilveszter sem