2010. január 17., vasárnap

todomap 0.5.6 - über

A QA hiánya ide vezet: csodaszépen kipublikáltam egy javascript hibás todomap-et. Szóval most totál hulla szegény. Ilyenek ezek az alfás szoftverek, meg sajnos én is így összecsaptam a cuccot este.

Ismét eltellt egy vasárnap, itt van hát a friss todomap a hét fejlesztéseivel.

Felület:
  • Anon felhasználótól kérünk bejelentkezést mielött zászlót tűzhetne ki (101)
  • Búcsú az Atlanti óceántól: ha se a google jsapi, se a todomap saját geoip szolgáltatása nem tudja megmondani hogy hol vagy, akkor a lokalizáció. Azaz a hu.todomap.org magyarországra irányít az Atlanti óceán helyett, ami a régi megoldás volt.
  • Lokalizált térkép (119)
  • Csoport infowindow kinézet javítás
  • Mindegyik fül becsukható a részletes leírásban. És már a google térkép se esik szét, ha minden igaz.
  • Néhány egyéb javítás a lokalizáció körül

Technikai:
  • Frissítettem Spring 3.0-ra és Spring Security 3.0.1-re (amit tegnap adtak ki). Nem azért mert az jobb, de az OpenID AX egyáltalán nem működik a 2.x szérián. Hát ezzel megyeget...
  • Az infowindow-ban lecseréltem a kinézetet CSS alapúra az img tag helyett. Most már valamennyire látszik hogy ez egy interaktív játék lesz, de még nincsen teljesen behuzalozva. Csak a design kedvéért teszem ki, érdekel hogy mennyire tetszik.
A hétre még tervezek egy frissítést a következő vasárnapi elött, ha kész leszek pár további javítással és a szavazás/bookmark behuzalozásával.